تزریق ژل لب
نوشته شده توسط : saba

بیشتر ما لب‌هایی درشت و برجسته را می‌پسندیم اما بسیاری از این زیبایی خدادادی و ژنتیکی محروم مانده‌ایم. خوشبختانه در دورانی زندگی می‌کنیم که خواسته‌هایمان شدنی‌تر و دست یافتنی‌تر از همیشه هستند و لب‌های برجسته نیز از این قاعده مستثنی نیست.

باورهای غلطی در مورد تزریق ژل به لب وجود دارد که ناشی از عدم آگاهی افراد و اطلاع رسانی نادرست در مورد آن است. همواره نمونه هایی وجود دارند که بدون آگاهی کامل، برای تزریق ژل، پا به کلینیک های زیبایی گذاشته و نتیجه نهایی آن چیزی نبوده که انتظار داشته اند و بازتاب تجربه آن ها، بیشتر به این باورهای غلط دامن زده است.

این عدم آگاهی در مواردی مانند عوارضی که بعد از تزریق برای شما بوجود خواهد آمد، یا بی اطلاعی از دائمی بودن و نبودن تزریق ژل، مزایا و معایب روش ها و بسیاری موارد دیگر، بخاطر ضعف در مشاوره بعضی پزشکان بوده است یا فرصت طلبی برخی از مراکز زیبایی، که تنها اولویت آنها کسب درآمد است.

توصیه ای برای باتجربه‌ترها

برای متقاضیانی که در امر تزریق ژل به لب با تجربه‌ترند و می‌دانند که دقیقاً از تزریق ژل چه می‌خواهند، می‌توانیم از ژل‌های دائمی یا نیمه‌دائمی استفاده کنیم. البته در کل به دلیل ایمنی بالا، ژل‌های هیالورونیک اسیدی بهتر هستند. به هر حال انتخاب نهایی با خودتان است. ما نباید جای شما تصمیم بگیریم و تنها وظیفه داریم که راهنمای خوبی برای شما باشیم.

در مورد هزینه باید چند نکته را در نظر داشته باشید:

  • زمانی که می‌خواهید برای هزینه‌ها برنامه ریزی کنید، یادتان باشد که ماندگاری ژل‌های رایج که به لب تزریق می‌شوند، بین ۶ تا ۹ ماه است. بعد از این مدت، باید برای تزریق دوباره به کلینیک مراجعه کنید.
  • ممکن است برخی کلینیک‌ها هزینه‌ی بسیار کمتری برای تزریق ژل دریافت کنند. با توجه به این که عامل اصلی تاثیر گذار در هزینه‌ی نهایی، برند و مقدار ژل تزریق شده است، هزینه‌ها نباید تفاوت فاحشی داشته باشند. اگر جایی هزینه‌ی بسیار کمی دریافت می‌کند، یعنی احتمالاً از مواد مصرفی با کیفیتی استفاده نمی‌کند.
  • هزینه‌ی تزریق ژل در آرایشگاه‌ها و مکان‌های غیرمجاز دیگر معمولاً ارزان‌تر است. تزریق ژل به لب در محل‌های غیرمجاز یا استفاده از ژل‌های بی‌کیفیت که در مورد قبلی اشاره کردیم، خطرات بسیار زیادی دارد. عوارضی مانند عفونت، پس زدن ژل، خوب پخش نشدن ژل و … .
 




:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: